Întrebări frecvente
Despre comenzi
Cum pot plasa o comandă?
Alegeți produsele dorite și apăsăți butonul „ADAUGĂ ÎN COȘ”.
Pentru a vizualiza produsele pe care le-ați ales, faceți click pe coșul de cumpărături din meniul superior al site-ului. Aici puteți să verificați lista produselor selectate și să actualizați cantitatea.
În coșul de cumpărături apăsăți butonul „Finalizare„.
Completați datele de facturarea apoi apăsați butonul "Continuă la expediere", unde veți alege modalitatea de primire a coletului, apoi apăsați butonul "Către plată", unde veți alege modalitatea de plată.
Pentru a plasa comanda, apăsăți butonul „Finalizează comanda”.
Am plasat o comandă. Care sunt următorii pași?
Imediat după apăsarea butonului „Finalizează comanda” vei fi redirecționat către pagina de confirmare a înregistrării comenzii, unde va fi comunicat numărul comenzii tale.
Vei primi un e-mail de confirmare a înregistrării comenzii*, care conține numărul comenzii și toate detaliile privitoare la produsele comandate și valoarea totală a acestora. În cel mai scurt timp posibil, un operator te va contacta telefonic pentru confirmarea comenzii.
*în cazul în care nu ai primit email-ul, te rugăm să ne transmiți un email către departamentul Relații Clienți sau ne poți scrie un mesaj pe pagina de Contact.
În dimineața în care curierul va efectua livrarea, vei primi un SMS cu intervalul de livrare și numărul de telefon al curierului.
Cum pot urmări comenzile mele?
Ai acces continuu la informații de actualitate accesând linkul „Contul meu” -> „Autentificare” și selectând câmpul „Comenzile Mele”.
Vei găși detaliile legate de fiecare comandă și produsele aferent acesteia, precum și statusul actualizat.
În cazul în care nu ai cont și dorești să afli stadiul comenzii tale, ne poți contacta telefonic la numărul (0742) 100 310 sau ne poți trimite un mesaj din pagina de Contact.
Cum pot anula o comandă?
În cazul în care dorești anularea comenzii tale tot ce trebuie să faci este să ne contactezi telefonic la numărul (0742) 100 310 sau ne poți trimite un mesaj din pagina de Contact cu numele tău și numărul de telefon.
Cum pot modifica o comandă?
În cazul în care dorești modificarea comenzii tale tot ce trebuie să faci este să ne contactezi telefonic la numărul (0742) 100 310 sau ne poți trimite un mesaj din pagina de Contact cu numele tău și numărul de telefon.
Cum primesc factura aferentă comenzii?
Factura aferentă comenzii tale o vei găsi în colet, alături de produsele comandate.
Dacă ai nevoie de un duplicat, ne poți trimite un mesaj în pagina de Contact cu numele tău și numărul de telefon.
Pot comanda telefonic sau prin e-mail?
Dacă dorești să plasezi o comandă telefonică, o poți face în intervalul orar 09:00 – 16:00, de Luni până Vineri, la numărul de telefon (0742) 100 310 sau ne poți trimite un mesaj în pagina de Contact cu numărul tău de telefon și vei fi contactat de către un operator.
Care este valoarea minimă a unei comenzi?
Nu există o valoare minimă a comenzii.
În schimb, comenzile cu valoarea totală mai mare sau egală cu 150 lei beneficiază de livrare GRATUITĂ.
Am un cod de reducere, cum îl aplic?
Cuponul de reducere (discount) se poate adăuga fie în pagina coșul meu, în partea de jos a paginii apăsând butonul "Cupon", după ce s-au adăugat produsele în coș, fie în pagină de finalizare, în partea de sus a paginii, din dreapta ecranului.
Întrebări frecvente
Livrarea și Plata comenzilor
Cum pot plăti o comandă?
Alege modalitatea de plată care te avantajează: plată numerar la livrare (ramburs) sau plată online prin card bancar.
Sunt securizate plățile efectuate prin card online?
Toate tranzacțiile aferente comenzilor înregistrate se desfășoară prin platforme de plăti online certificate 3D Secure de către VISA și MasterCard. Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet.
Cum se face livrarea produselor comandate?
Livrarea comenzilor se va efectua prin curierat rapid direct la adresa ta, prin intermediul companiei de curierat GLS Curier.
Care este termenul de livrare?
Din momentul confirmării comenzii aceasta va ajunge la adresa ta în termen de 24-48 ore lucrătoare.
Pot exista situatii in care termenul de livrare se poate prelungi: conditii meteo nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere, locatii unde accesul este dificil, alte situatii neprevazute.
Care sunt costurile de livrare?
Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 150 lei, costul livrării este de 15 lei, indiferent de localitatea unde doriți livrarea.
Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 150 lei, livrarea este GRATUITĂ.
Întrebări frecvente
Returnarea comenzii
Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs deteriorat sau greșit?
În cazul în care produsul tău a ajuns deteriorat sau ai primit un alt produs în locul celui comandat, te rugăm să ne contactezi în intervalul orar 09:00 – 16:00, de Luni până Vineri, la numărul de telefon (0742) 100 310 sau ne poți trimite un mesaj în pagina de Contact
Cum pot să returnez un produs/comanda integral?
În primul rând, te rugăm să te asiguri că produsul pe care vrei să îl returnezi îndeplinește termenii și condițiile stabilite în cadrul secțiunii „Returnarea produselor”.
În termen de 30 zile calendaristice de la data la care ai primit produsul/comanda ne poți trimite un mesaj prin formularul de retur în care să specifici numele de pe care a fost făcută comanda și faptul că dorești să returnezi un produs sau comanda integral.
Un curier GLS va veni sa ridice produsul de la adresa din comandă, cheltuielile de retur vor fi suportate de către noi.
Produsele trebuie să fie intacte, nedesfăcute, netestate, la fel ca în momentul primirii, însoțite de următoarele: factura de cumpărare și detaliile contului IBAN în care vom returna contravaloarea comenzii tale.
În cazul în care vom constata că au fost respectate toate condițiile pentru acceptarea returului, vom efectua plata contravalorii comenzii tale în contul IBAN specificat în termen de 14 zile calendaristice.
În cât timp va fi soluționată cererea mea de returnare?
Termenul maxim stabilit de legislația din România pentru soluționarea retragerii din contractul încheiat la distanță este de 14 zile de la data completării declarației.
Vei fi însă informat prin email asupra fiecărei etape din cadrul procedurii de retur.
Conform statisticilor, în medie, în urma verificării produsului, primul răspuns este transmis în termen de 4-5 zile lucrătoare de la data primirii produsului.
În cât timp primesc banii înapoi?
După ce returul tău a fost acceptat, îți vom restitui suma aferentă în contul specificat de tine sau direct în contul cardul cu care ai plătit online produsul.
Banii vor fi vizibili în contul tău în maximum 14 zile calendaristice, în funcție de timpul de procesare al băncii.