Politica de livrare/retur
Livrarea produselor
Costul livrării produselor din comanda ta este afișat în coșul de cumpărături și în pagina "Detalii comandă". Această valoare este unică indiferent de localitatea în care urmează să fie efectuată livrarea.
Livrarea produselor se face prin intermediul firmei de curierat GLS Curier.
În cazul produselor aflate în stoc, livrarea la nivel național se realizează în aproximativ 1-3 zile lucrătoare din momentul facturării comenzii și generării AWB-ului în platforma curierului. O comandă plasată rezervă stocul și urmează a fi confirmată de un operator uman, fie în aceeași zi, fie în următoarea zi lucrătoare. În momentul confirmării comenzii vei primi un email/SMS cu detaliile despre livrare.
Nu există opțiunea de ridicare colet din depozit. Livrarea se va face direct la adresa indicată în procesul de comandă online.
Livrarea produselor se face exclusiv pe teritoriul României. Atunci când va fi disponibilă și livrarea la nivel European, în coșul de cumpărături va fi semnalizat acest serviciu precum și costul aferent.
În cazul produselor care nu mai sunt pe stoc, vei fi contactat de către echipa noastră de suport pentru a stabili termenul de livrare în funcție de disponibilitatea stocului de la furnizori.
Odată ce am agreat împreună un termen de livrare, facem tot ceea ce ține de noi pentru a-l respectă. Uneori apar situații excepționale pe care nu le putem controla (crize care afectează transporturile internaționale și naționale, relația cu furnizorii noștri, situații datorate programului transportatorilor parteneri pe care nu le putem prevedea, situații extreme datorate condițiilor de vreme, accesul dificil la adresa, etc.) În aceste cazuri îți vom comunica rapid eventualele întârzieri sau poți accesa contul tău pentru a află stadiul livrării de către curier.
După generarea AWB-ului (sau a notei de livrare) în platforma curierului vei primi un email/SMS de la www.biocher.ro cu detaliile despre livrare: număr AWB, nume firma de curierat și un link pentru urmărirea online a întregului proces de livrare. Când produsele din comandă ta părăsesc depozitul nostru și pleacă spre centrul logistic al curierului, vei primi o nouă notificare email de la noi. Este posibil că și firma de curierat să îți trimită o notificare email sau SMS cu câteva ore înainte de livrare.
Dacă ai rătăcit aceste notificări email, poți oricând verifică stadiul comenzii și al livrării în contul tău!
Toate livrările se efectuează prin transportatori autorizați, cu licență de transport național care respectă legislația privind protecția datelor personale.
Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor și a prezenței Politici de retur, fiind în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță. După ce citești cu atenție rândurile de mai jos, te rugăm să completezi formularul de retur pentru a crește viteză întregului proces.
Produsele care fac obiectul comenzilor plasate online pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la dată primirii acestora. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art.13 și art.14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care întră în posesia fizică a produsului.
Returnarea produselor de către consumator în maxim 30 zile calendaristice de la dată comunicării retragerii din contract prin completarea formularului de retur de mai jos, trebuie făcută cu aceleași mijloace cu care au fost și livrate (folosind aceeași firma de curierat cu care au fost livrate produsele). www.biocher.ro va trimite curierul să ridice produsul/produsele, costul returului fiind suportat integral de către www.biocher.ro.
Va recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor (cutie, bax, palet, etc.).
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
www.biocher.ro va rambursa în cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maxim 14 zile calendaristice) de la dată informării www.biocher.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului, cu condiția să fi primit produsul returnat în termenul legal de 14 zile de la dată retragerii din contract anunțată de consumator.
Dacă este returnată integral o comandă, www.biocher.ro va returna contravaloarea produselor și costul transportului cu care comandă a fost livrată către Consumator. Dacă a fost un retur parțial (doar o parte din produsele dintr-o comandă) atunci www.biocher.ro va returna doar valoarea produselor returnate.
Rambursarea banilor se va face prin mijloace electronice (refund pe contul de card sau ordin de plata pentru comenzile ce au fost achitate prin ramburs sau transfer bancar).
www.biocher.ro va putea amână rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului, verificarea să și acceptarea returului. Suma ce va fi returnată va fi calculată funcție de integritatea produsului și posibilitatea de a fi revândut că și produs resigilat, dar nu mai mult de -20% din valoarea achitată de Consumator.
Formularul de retur e un model și nu e obligatoriu. Conform OUG 34/2014, clientul trebuie să furnizeze datele complete necesare returnării. Clientul înțelege că odată completat formularul de retur, acesta accelerează procesul de retur. Adresa de retur va fi comunicată în urmă primirii cererii de retur. Ea poate să difere funcție de furnizorul produsului. După primirea produsului returnat, un specialist va examina integritatea produsului și o va comunica prin email către www.biocher.ro.
www.biocher.ro are dreptul de a refuză returul în următoarele situații:
În cazul înlocuirii produsului achiziționat cu un alt produs având alte specificații sau de un tip diferit sau număr de serie diferit (SN sau serial number);
În cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile lucrătoare de la dată întrării în posesie a bunului;
În cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv având toate etichetele intacte împreună cu toate documentele care au însoțit produsul livrat.
Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori după caz, eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;
Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (de ex.: ciorapi, lenjerie intimă, suzete, periuțe de dinți, etc);
Bunuri care sunt, după livrare, inseparabil amestecate cu alte elemente;
Dacă în comandă livrată existau mai multe produse identice și toate au fost desigilate și folosite.
Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către consumator acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere a produsului/produselor.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut că și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicită o taxa pentru readucerea produsului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului că resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.
Completând formularul de retur înseamnă că ai citit și ai fost de acord cu politică noastră privind returul.